Potřebuji

Zkontrolovat smlouvu

Smlouvu na míru
  • Zašlete mi emailem Vámi vyplněnou smlouvu, klidně i bez vyplněných osobních údajů.
  • Přesně za 7 dnů Vás budu informovat, zda smlouva neobsahuje chyby, které by vedly k jejímu zamítnutí ze strany katastrálního úřadu.
  • V případě, že smlouva bude obsahovat zásadní chyby, předložím Vám nezávaznou nabídku na její opravu za cenu 1500 – 3000 Kč (dle rozsahu smlouvy).
Odesláním formuláře berete na vědomí zpracování osobních údajů.
  • Pokud nechcete ztrácet čas s vyplňováním vzoru nebo potřebujete smlouvu ihned, vypracuji Vám do 48 hodin individuální smlouvu na míru za cenu 2990 Kč.
  • Společně se smlouvou získáte možnost objednání návrhu na vklad vlastnického práva (dokument, který musíte předložit na katastru společně se smlouvou) za zvýhodněnou cenu 990 Kč.
Odesláním formuláře berete na vědomí zpracování osobních údajů.
Potřebujete právní pomoc? Kontaktujte advokáta
Potřebuji pomoc

Nevíte si rady s vyplněním vzoru?

Kontaktuje zkušeného advokáta
za cenu 500 Kč / 15 minut.

Kontaktovat advokáta

Servisní smlouva – vzor 2023

Vzor pro Vás připravil advokát Mgr. Adam Tošovský
Naposledy aktualizováno 1.8.2020

 

SERVISNÍ SMLOUVA

uzavřená v souladu s ustanovením §  1746 odst. 2 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „občanský zákoník“)

 

Smluvní strany:

 

[Opravy za kačku s.r.o.]

[IČ 111222333] [se sídlem Servisní 10, 156 00 Brno] [zastoupena Milošem Opraveným, jednatelem]

dále jen jako „poskytovatel“ na straně jedné

a

[Markeťáci s.r.o.

[IČ 222111333] [se sídlem Reklamní 15, 162 00 Třinec] [zastoupena Petrem Výmluvným, jednatelem]

dále jen jako „objednatel“ na straně druhé

TIP:
POKUD SI PŘI VYPLŇOVÁNÍ NEBUDETE ČÍMKOLI JISTI, MŮŽETE VYUŽÍT POMOCI ODBORNÍKA (podrobnosti naleznete pod tímto vzorem)

 

společně a vzájemně prohlašují, že se přesvědčily o identitě druhé smluvní strany, i že její označení uvedené v záhlaví této smlouvy odpovídá aktuálnímu stavu, že je jim nesporná totožnost a zároveň si vzájemně prohlásily, že tyto údaje nejsou dotčeny změnami již uskutečněnými, a proto uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto

 

Servisní smlouvu

(dále jen „smlouva“)

 

Preambule

[Poskytovatel je společnost, která poskytuje třetím osobám opravy a servis výpočetní techniky] .

[Objednatel je společností poskytující služby v oblasti reklamního průmysl, k čemuž používá výpočetní techniku umístěnou v budově č.p. 15 na adrese Reklamní 15, 162 00 Třinec, kterou tvoří:]

  • [25 ks stolních PC a veškeré elektroniky související s jejich provozem (myši, klávesnice a monitory),]
  • [20 ks notebooků a veškeré elektroniky související s jejich provozem (myši, klávesnice a monitory),]

[(společně dále jen „výpočetní technika“)] .

[Účelem této smlouvy je úprava poskytování servisu výpočetní techniky poskytovatelem, a to za podmínek dále uvedených] .

I. Předmět smlouvy

  1. [Poskytovatel se zavazuje po dobu platnosti této smlouvy pro objednatele zajišťovat provádění kompletních servisních služeb výpočetní techniky a dalších služeb stanovených touto smlouvou].
  2. [Poskytovatel se dále zavazuje po dobu platnosti této smlouvy rovněž zajišťovat technickou podporu, pomoc a případné informační služby nebo telefonické konzultace objednateli týkající se oprav, funkčnosti, zprovoznění a užívání výpočetní techniky].
  3. [Poskytovatel se zavazuje předmětné služby poskytovat řádně a včas, v souladu s touto smlouvou a objednatel se zavazuje takto poskytnuté služby řádně a včas hradit].

II. Rozsah poskytování servisních služeb

[Poskytovatel se zavazuje poskytovat objednateli servis výpočetní techniky v rozsahu následujících úkonů:]

  • [zajišťování řádného provozu výpočetní techniky,]
  • [příjem chybových hlášení týkajících se výpočetní techniky, jejich analýzu a odstranění chyb,]
  • [zajišťování aktualizací a update v rámci softwaru výpočetní techniky,]
  • [zajišťování zapojení a funkčnosti výpočetní techniky,]
  • [oprava vad výpočetní techniky,]
  • [vzdálená podpora objednateli].

III. Podmínky poskytování servisních služeb

  1. [Poskytovatel se zavazuje ve lhůtě sjednané s objednatelem v čl. III. odst. 2. této smlouvy, počítané od okamžiku oznámení vady výpočetní techniky (dále jen jako „vada“) zahájit její odstraňování.]
  2. [Sjednaná lhůta k zahájení odstraňování vady jsou 3 hodiny od okamžiku jejího oznámení objednatelem na e-mail opravyzakacku@obsazený.cz nebo tel. 111222333 v souladu s čl. VII. této smlouvy.]
  3. [Pro případ, že by objednatel požadoval zahájit servis výpočetní techniky ve lhůtě kratší, než je lhůta sjednaná v čl. III. odst. 2. této smlouvy, sjednávají si smluvní strany následující paušální odměnu poskytovatele za zahájení servisu v kratší lhůtě takto:]
    • [ve výši 1 500  Kč (slovy: tisíc pět set korun českých) v případě lhůty do 2 hodin od okamžiku oznámení vady,]
    • [ve výši 2 000 Kč (slovy: dva tisíce korun českých) v případě lhůty do 1 hodiny od okamžiku oznámení vady.]
  4. [Pokud bude objednatel požadovat zahájit servis výpočetní techniky ve zkrácené lhůtě, musí o toto zažádat a provozovatel musí jeho žádost potvrdit, v opačném případě platí lhůta dle čl. III. odst. 2. této smlouvy.]
  5. [Pro případ poskytnutí kratší lhůty k zahájení servisních prací dojde k připočítání příslušné paušální odměny poskytovatele k celkové ceně servisních prací].

IV. Platební podmínky

  1. [Smluvní strany se dohodly, že objednatel zaplatí poskytovateli za servisní služby dle této smlouvy cenu skládající se z]
    • [cestovních nákladů ve výši 10 Kč/km,]
    • [výjezdu (tj. příprava materiálu a čas strávený dopravou na místo) ve výši 500,- Kč.]
    • [servisní práce prováděné v řádné pracovní době ve výši 1.500,- Kč za každou započatou hodinu,]
    • [servisní práce prováděné mimo řádnou pracovní dobu ve výši 2.000,- Kč za každou započatou hodinu,]
    • [telefonické konzultace ve výši 500,- Kč za každou započatou čtvrthodinu.]
  2. [K této ceně bude připočtena příslušná sazba daně z přidané hodnoty dle platných právních předpisů, pokud bude poskytovatel v době poskytnutí servisních služeb plátcem DPH.]
  3. [Částky uvedené v čl. IV. odst. 1. této smlouvy se objednatel zavazuje hradit poskytovateli na základě faktur vystavených poskytovatelem po provedení předmětných servisních služeb.]
  4. [Vystavené faktury, budou objednatelem hrazeny bezhotovostním převodem na bankovní účet poskytovatele č. 111222333/444 vedený u společnosti Naše banka, a.s. Dnem úhrady příslušné úplaty se rozumí den připsání příslušné částky na bankovní účet poskytovatele.]
  5. [Datum splatnosti příslušných faktur nesmí být kratší než dvacet jedna (21) dnů ode dne jejího doručení objednateli a forma úhrady může být toliko bezhotovostním převodem na bankovní účet poskytovatele. Každá faktura vystavená poskytovatelem musí mít náležitosti daňového dokladu dle příslušných právních předpisů.]
  6. [V případě, že poskytovatelem vystavená faktura nebude mít náležitosti požadované právním předpisem a/nebo touto smlouvou, je objednatel oprávněn takovou fakturu ve lhůtě splatnosti vrátit poskytovateli s písemným odůvodněním jejího vrácení. Poskytovatel se zavazuje obratem, nejpozději do tří (3) pracovních dnů od doručení písemného odůvodnění vrácení faktury, vrácenou fakturu opravit a znovu zaslat objednateli. Opravenou a bezvadnou fakturu je objednatel povinen uhradit v původní lhůtě splatnosti s tím, že pokud původní lhůta splatnosti skončí dříve než pět (5) pracovních dnů od doručení bezvadné faktury objednateli, pak je objednatel povinen takovou fakturu uhradit ve lhůtě pěti (5) pracovních dnů od doručení.]
  7. [Poskytovatel si vyhrazuje právo jednostranně navýšit ceny prací, jak jsou tyto uvedeny v čl. IV. odst. 1. této smlouvy, a to o míru roční inflace vyhlášené Českým statistickým úřadem. Ceny se budou navyšovat vždy ke každému prvnímu měsíci toho kterého kalendářního roku trvání této smlouvy s tím, že poskytovatel tuto skutečnost bez zbytečného odkladu oznámí písemně objednateli.]
  8. [Smluvní strany se dohodly, že v případě prodlení objednatele se zaplacením úplaty či její části dle čl. 4 této smlouvy, je poskytovatel oprávněn uplatnit vůči objednateli ve smyslu ust. § 2048 a násl. občanského zákoníku smluvní pokutu ve výši 0,05 % (slovy: pět setin procenta) z dlužné částky, a to za každý den prodlení.]
  9. [Smluvní strany se dále dohodly, že v případě prodlení poskytovatele se sjednanou lhůtou k odstranění vady ve smyslu čl. 3 této smlouvy, má objednatel právo uplatnit vůči Poskytovateli ve smyslu ust. § 2048 a násl. občanského zákoníku smluvní pokutu ve výši 000,- Kč za každou započatou hodinu prodlení ze strany poskytovatele.]
  10. [Smluvní pokuta je splatná do 30 (slovy: třiceti) dnů od data, kdy byla povinné straně doručena písemná výzva k jejímu zaplacení ze strany oprávněné strany, a to na účet oprávněné strany uvedený v této písemné výzvě. Ustanovením o smluvní pokutě není dotčeno právo oprávněné strany na náhradu vzniklé škody v plné výši.]

V. Práva a povinnosti smluvních stran

  1. Smluvní strany jsou povinny předem upozornit druhou smluvní stranu na všechny okolnosti, které by mohly mít vliv na řádný výkon této smlouvy, a to kdykoliv za trvání této smlouvy.
  2. Objednatel je povinen upozorňovat poskytovatele na všechny okolnosti, které jsou podstatné pro řádný výkon činnosti dle této smlouvy a za tím účelem mu sdělovat veškeré potřebné informace.
  3. Objednatel se zavazuje předávat poskytovateli veškeré informace a podklady nezbytné k plnění této smlouvy s takovým předstihem, který umožní poskytovateli včasné splnění závazků stanovených v této smlouvě.
  4. [Objednatel se zavazuje umožnit poskytovateli, resp. jeho zaměstnancům či poskytovatelem pověřeným třetím osobám, přístup do míst, kde se vadná výpočetní technika nachází v době od 00 hodin do 22.00 hodin, a to v každém dnu, tedy jak v pracovní dny, tak ve dny pracovního volna a pracovního klidu s tím, že pokud se bude jednat o nutnost vstupu v době pracovního volna a pracovního klidu, bude tento umožněn na základě předchozího oznámení ze strany poskytovatele objednateli. V případě, že se bude jednat o havarijní stav výpočetní techniky, je objednatel povinen umožnit poskytovateli, resp. jeho zaměstnancům či poskytovatelem pověřeným třetím osobám, do těchto míst přístup v kteroukoli dobu tak, aby vada mohla být neprodleně odstraněna.]
  5. [Smluvní strany se dále dohodly, že poskytovatel má právo pověřit provedením servisních služeb třetí osobu. O této skutečnosti musí poskytovatel předem informovat objednatele. Poskytovatel v takovém případě odpovídá za práce provedené touto třetí osobou.]

VI. Důvěrnost

  1. Smluvní strany se dohodly zachovávat v důvěrnosti informace týkající se uzavření této smlouvy, předmětu této smlouvy a informace poskytnuté smluvními stranami v souvislosti s touto smlouvou (společně dále jen „důvěrné informace“).
  2. Smluvní strany se zavazují zdržet se poskytnutí důvěrných informací a zdržet se umožnění přístupu k těmto informacím třetím stranám, s výjimkou poskytnutí takových informací na základě zákona osobám, které jsou povinny zachovávat důvěrnost nejméně v takovém rozsahu jako smluvní strany.
  3. Smluvní strany jsou odpovědny za škodu způsobenou v souvislosti s porušením povinnosti k zachování důvěrnosti. Toto ustanovení se nepoužije na informaci známou té které smluvní straně před jejím poskytnutím druhou smluvní stranou a na jakoukoliv informaci známou veřejnosti na základě písemného konsensu obou smluvních stran v souladu s obecně závaznými právními předpisy.
  4. Závazek ochrany důvěrných informací trvá po celou dobu trvání této smlouvy, jakož i po ukončení účinnosti této
  5. [Smluvní strana, která poruší povinnost zdržet se poskytnutí důvěrné informace dle čl. VI. této smlouvy je povinna zaplatit druhé smluvní straně smluvní pokutu ve výši 100 000 Kč za každé jednotlivé porušení. Smluvní pokuta je splatná ve lhůtě sedmi (7) dnů ode dne doručení výzvy k uhrazení této smluvní pokuty. Případný nárok na náhradu škody tím není dotčen.]

VII. Oznámení, doručování

  1. Jakékoliv oznámení, žádost či jiné sdělení, jež má nebo může být učiněno či dáno smluvní straně podle této smlouvy, bude učiněno či dáno elektronickou poštou či skrze poskytovatele poštovních služeb. Toto oznámení, žádost či jiné sdělení bude považováno za řádně dané či učiněné druhé smluvní straně, bude-li doručeno proti potvrzení, že adresát takovou elektronickou zprávu či zprávu doručenou skrze poskytovatele poštovních služeb obdržel.
  2. Každé oznámení, žádost či jiné sdělení dle čl. VII odst. 1. této smlouvy se bude považovat za doručené (i) okamžikem převzetí zásilky v případě doručení osobním předáním nebo prostřednictvím služby poštovního doručovatele, (ii) dnem doručení poskytovatelem poštovních služeb v případě doporučeného dopisu, případně (iii) okamžikem doručení elektronické pošty. Za doklad o podání doporučeného dopisu na poštu k přepravě do místa určení se považuje potvrzený podací lístek. Dokladem při osobním doručování a doručování kurýrem je doklad o převzetí zásilky.
  3. Smluvní strany se zavazují neprodleně si písemně sdělit změny jakýchkoliv údajů potřebných pro doručení, zejména doručovací adresu, bez povinnosti uzavřít dodatek k této smlouvě.
  4. V případě, že při způsobu komunikace podle tohoto článku obdrží smluvní strana nečitelné, nebo neúplné listiny, popřípadě listiny, ohledně nichž vznikne pochybnost o jejich pravosti, zavazuje se neprodleně o této skutečnosti vyrozumět druhou smluvní stranu a do doby obdržení odpovědi se zavazuje neprovádět žádné úkony na základě takovýchto listin.
  5. Pokud smluvní strana odmítne převzetí oznámení, žádosti či jiného sdělení, má se za to, že toto oznámení, žádost či jiné sdělení bylo řádně doručeno v okamžiku odmítnutí jejího převzetí.
  6. Pokud nebyla smluvní strana při osobním doručení nebo při doručení kurýrem zastižena, bude provedeno doručení náhradní, nebo doručení prostřednictvím pošty.
  7. Nebyla-li smluvní strana zastižena při doručení poštou, oznámení se uloží a adresát se vhodným způsobem vyzve, aby si písemnost vyzvedl. Nevyzvedne-li si adresát zásilku do pěti (5) dnů od uložení, považuje se poslední den této lhůty za den doručení, i když se adresát o uložení nedozvěděl.

VIII. Závěrečná ustanovení

  1. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu obou smluvních stran a je uzavřena na dobu určitou, a to v trvání jednoho roku ode dne uzavření této smlouvy.
  2. Smluvní strany se dohodly, že tato smlouva a její platnost se budou řídit právními předpisy České republiky, a to zejména občanským zákoníkem v platném znění.
  3. Smluvní strany se zavazují, že pokud se kterékoli ustanovení této smlouvy nebo s ní související ujednání či jakákoli její část ukáží být neplatnými či se neplatnými stanou, neovlivní tato skutečnost platnost smlouvy jako takové. V takovém případě se strany zavazují nahradit neplatné ustanovení ustanovením platným, které se svým účelem nejvíce podobá neplatnému ustanovení.
  4. Tato smlouva může být měněna pouze písemnými očíslovanými dodatky, a to po vzájemném konsenzu obou smluvních stran.
  5. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou (2) výtiscích, z nichž po jednom (1) obdrží každá ze smluvních stran.
  6. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly, souhlasí s jejím obsahem, dále prohlašují, že byla uzavřena po vzájemném projednání na základě jejich pravé a svobodné vůle, určitě, vážně a srozumitelně, nikoli v tísni ani za nápadně jednostranně nevýhodných podmínek, což vše stvrzují svými podpisy.

 

V ....................... dne ..................


....................................................
[Jméno a příjmení]
V ....................... dne ..................


....................................................
[Jméno a příjmení]
nebo využijte pomoc odborníka

Kontaktuje zkušeného advokáta za cenu 500 Kč / 15 minut.

Mgr. Adam Tošovský

Jsem nejlépe hodnoceným českým advokátem na platformách Seznam (Firmy.cz) a Google. Více než 300 pětihvězdičkových recenzí na mé služby si můžete přečíst zde (Google), zde (Seznam) nebo zde (Facebook).

Více informací o mne naleznete na www.tosovsky-advokat.cz

 

KONTAKTUJTE MNE IHNED:

tel: 604 99 11 88 (Po-Pá 9-17 hod)
email: adam@tosovsky-advokat.cz
kancelář: Říční 10, Praha 1- Malá Strana

Stručný komentář

Servisní smlouvou se zavazuje jedna smluvní strana vykonávat pro druhou smluvní stranu servisní práce, které nejčastěji spočívají v servisu počítačů, software či strojů.

Při uzavírání servisní smlouvy doporučuji dbát zvýšené pozornosti zejména při specifikaci servisních prací, ceny za servisní práce a způsobu jejího výpočtu, ochraně důvěrných informací mezi smluvními stranami a možnostem smlouvu ukončit (zejména v případě, kdy je smlouva uzavírána na delší dobu).

Servisní smlouva musí být „šita na míru“ konkrétním potřebám smluvních stran a okolnostem daného případu. Doporučuji proto její znění vždy konzultovat s advokátem.