Nařízení vlády o způsobu evidence úrazů, hlášení a zasílání záznamu o úrazu - § 2
(1) Zaměstnavatel3 vede evidenci o úrazech v knize úrazů4) v elektronické nebo listinné podobě. Evidence obsahuje tyto údaje:
a) jméno, popřípadě jména, a příjmení (dále jen „jméno“) úrazem postiženého zaměstnance5,
b) datum a hodinu úrazu,
c) místo, kde k úrazu došlo,
d) činnost, při níž k úrazu došlo,
e) počet hodin odpracovaných bezprostředně před vznikem úrazu,
f) celkový počet zraněných osob,
g) druh zranění a zraněná část těla podle přílohy č. 3 k tomuto nařízení,
h) popis úrazového děje,
i) druh úrazu6,
j) zdroj úrazu,
k) příčiny úrazu,
l) jména svědků úrazu,
m) jméno a pracovní zařazení toho, kdo údaje zaznamenal.
(2) Došlo-li k úrazu u jiného zaměstnavatele, k němuž byl zaměstnanec vyslán7 nebo dočasně přidělen8, zaznamenají údaje podle odstavce 1 do knih úrazů zaměstnavatel úrazem postiženého zaměstnance a zaměstnavatel, k němuž byl úrazem postižený zaměstnanec vyslán nebo dočasně přidělen.
(3) Zaměstnavatel vydá zaměstnanci na jeho žádost potvrzenou kopii nebo výpis údajů v knize úrazů9) o jeho úrazu; dojde-li ke smrtelnému úrazu, zaměstnavatel je vydá rodinným příslušníkům zaměstnance na jejich žádost9.
Zde můžete položit svůj dotaz nebo komentář. Dotaz předáme spolupracujícím advokátům a pokud nebudou schopni odpovědět, zeptáme se umělé inteligence.