Potřebuji

Zkontrolovat smlouvu

Smlouvu na míru
  • Zašlete mi emailem Vámi vyplněnou smlouvu, klidně i bez vyplněných osobních údajů.
  • Přesně za 7 dnů Vás budu informovat, zda smlouva neobsahuje chyby, které by vedly k jejímu zamítnutí ze strany katastrálního úřadu.
  • V případě, že smlouva bude obsahovat zásadní chyby, předložím Vám nezávaznou nabídku na její opravu za cenu 1500 – 3000 Kč (dle rozsahu smlouvy).
Odesláním formuláře berete na vědomí zpracování osobních údajů.
  • Pokud nechcete ztrácet čas s vyplňováním vzoru nebo potřebujete smlouvu ihned, vypracuji Vám do 48 hodin individuální smlouvu na míru za cenu 2990 Kč.
  • Společně se smlouvou získáte možnost objednání návrhu na vklad vlastnického práva (dokument, který musíte předložit na katastru společně se smlouvou) za zvýhodněnou cenu 990 Kč.
Odesláním formuláře berete na vědomí zpracování osobních údajů.
Potřebujete právní pomoc? Kontaktujte advokáta
Potřebuji pomoc

Nevíte si rady s vyplněním vzoru?

Kontaktuje zkušeného advokáta
za cenu 500 Kč / 15 minut.

Kontaktovat advokáta

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace obuvi) – vzor 2023

Vzor pro Vás připravil advokát Mgr. Adam Tošovský
Naposledy aktualizováno 1.8.2020

 

UPLATNĚNÍ PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

 

[Mgr. Jiří Bílý]

bytem [Pražská 98/87, 120 00 Praha 1]

[+420 898 898 898] [bily.jiri@email.cz]

Bankovní spojení: [459890897/0150]

 

[ŤABČA, a. s.]

se sídlem [Krátká 301, 760 00 Zlín]

[IČ: 00022233]

TIP:
POKUD SI PŘI VYPLŇOVÁNÍ NEBUDETE ČÍMKOLI JISTI, MŮŽETE VYUŽÍT POMOCI ODBORNÍKA (podrobnosti naleznete pod tímto vzorem)

 

Vážení,

dne [1. 10. 2020] jsem [ve Vašem internetovém obchodu (www.tabca-boty.cz)/ve Vaší provozovně (Krátká 301, 760 00 Zlín) zakoupil boty (značka Pugba, vel. 43, modré), za cenu 3 499 Kč]. Číslo faktury je [65489210].

[Co nejpřesnější popis vady, například: Po třech týdnech občasného nošení praskla gumová podrážka levé boty]. Vzhledem k tomu, že jde zřejmě o vadu [odstranitelnou/neodstranitelnou] požaduji[ opravu/výměnu/dodání nových bot/odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny], a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.

[Prosím o zaslání vrácené kupní ceny na výše uvedený bankovní účet.]

Zároveň žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění práva z vadného plnění s uvedením data jeho uplatnění, obsahu a následně o vystavení potvrzení o datu, způsobu a délce jeho vyřízení.

 

Děkuji

S pozdravem

 

V [Praze], dne [25. 10. 2020]

 

 

……………………………….

[Mgr. Jiří Bílý]

 

Přílohy:

  1. [Kopie dokladu o koupi]
  2. [Fotodokumentace vady]
nebo využijte pomoc odborníka

Kontaktuje zkušeného advokáta za cenu 500 Kč / 15 minut.

Mgr. Adam Tošovský

Jsem nejlépe hodnoceným českým advokátem na platformách Seznam (Firmy.cz) a Google. Více než 300 pětihvězdičkových recenzí na mé služby si můžete přečíst zde (Google), zde (Seznam) nebo zde (Facebook).

Více informací o mne naleznete na www.tosovsky-advokat.cz

 

KONTAKTUJTE MNE IHNED:

tel: 604 99 11 88 (Po-Pá 9-17 hod)
email: adam@tosovsky-advokat.cz
kancelář: Říční 10, Praha 1- Malá Strana

Stručný komentář

Pokud zakoupíte zboží a ve lhůtě do 24 měsíců se na něm objeví vámi nezpůsobená vada, máte ze zákona právo, takové zboží u prodejce reklamovat. Právní terminologií jde o „uplatnění práva z vadného plnění“. Podle toho, zda se jedná o podstatné či nepodstatné porušení smlouvy, se poté určí, jak bude reklamace probíhat. Rozdíl spočívá především v tom, jak dlouho od koupě se vada objevila nebo zda jí lze opravit. Pokud jde o nepodstatné porušení smlouvy, nejčastěji tedy opravitelná vada, která se vyskytla déle než 6 měsíců od koupě zboží, máte jako kupující právo na opravu věci nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Jestliže se jedná o podstatné porušení smlouvy, tedy neopravitelná vada nebo velice často půjde o vadu, která se vyskytla do šesti měsíců od koupě zboží, máte nárok na předešlá uvedená plnění, ale navíc ještě možnost výměny za novou věc či odstoupení od kupní smlouvy a vrácení kupní ceny.

Pokud se vám vyskytnou na věci čtyři různé nebo tři stejné vady, máte též možnost odstoupit od kupní smlouvy. V tomto případě reklamujte různé vady odděleně. Prodejce vám nesmí v rámci jedné reklamace opravit vad více, zkracoval by tak vaše právo odstoupit od smlouvy po čtvrté vadě.

Jako důkaz, že jste zboží opravdu zakoupili u daného prodejce přiložte k vyplněnému vzoru kopii dokladu o koupi nebo výpis z bankovního účtu obsahující údaje o provedené platbě.